Eerste dagen op Bonaire - Reisverslag uit Bonaire, Bonaire van Jessey Scharff - WaarBenJij.nu Eerste dagen op Bonaire - Reisverslag uit Bonaire, Bonaire van Jessey Scharff - WaarBenJij.nu

Eerste dagen op Bonaire

Door: Jessey Scharff

Blijf op de hoogte en volg Jessey

26 Augustus 2014 | Bonaire, Bonaire

Na een lange vlucht van langer dan 12 uur, met een tussenlanding op Aruba, kwamen we eindelijk aan op Bonaire. Marina en Marleen stonden ons al op te wachten.

We hadden verwacht dat we een huisje hadden op Donkey Samctuary zelf, maar aangezien er al 2 andere stagiaires werkten, was het huisje al bezet. Marina bracht ons naar een huis dichtbij het Donkey Sanctuary. Het huis staat te koop, maar wij mogen er 3 maanden in wonen. Het is een lekker ruim huis met badkamer, mooie keuken en een zwembad(!).

Zaterdag hadden we nog een dagje vrij. Marina kwam ons om 09:00 ophalen om het park te laten zien. Die middag hebben we boodschappen gedaan (half uur fietsen). 'S avonds kwam Marina ons weer op halen, samen met de andere stagiaires. Ze liet ons de mooie plekken van Bonaire zien. Niet allemaal natuurlijk, daar hadden we geen tijd voor. We reden langs het Gotomeer, waar flamingo's te zien waren. Toen we op een hoog punt waren, hadden we een prachtig uitzicht. Eenmaal thuis, meteen naar bed want de volgende ochtend was onze eerste werkdag.

Sochtends begonnen we met voeren, wat een prachtig gezicht is dat als je de poorten openmaakt van de voederstal, dat alle ezels naar binnen rennen. Het was een zware dag werken van half 8 tot 5. Maar wat was het leuk! De ezels houden van aandacht en komen zo naar je toe!

• 26 Augustus 2014 - 06:52

Mama En Willy:

Wij zijn blij dat jullie veilig aangekomen zijn en wat boffen jullie met zo'n groot huis.
    Straks wil je niet meer naar huis.
    Geniet en doe vooral veel ervaring op. Liefs Mama XX en Willy

• 31 Augustus 2014 - 12:30

Nico Scharff:

hallo jessey.

• 05 September 2014 - 11:18

Helmie:

Hey Jessey,

Ziet er mooi uit! Hoeveel ezels "wonen" er op dat park? Dan bedoel ik de ezels met 4 poten :-)
    Ze zien er klein uit maar dat zullen wel jonkies zijn. Komen er ook elke dag nog bij?
    En dat zwembad, heerlijk zeker met die temperaturen. Is dat een beetje vol te houden?
    Leuk dat je dit aangemaakt hebt.
    Veel plezier daar, en werk ze.
    Groetjes Helmie

• 05 September 2014 - 17:38

Jc Scharff:

hallo JESSEY
    wat een mooi verslag we konden niet eerde reageren want we zijn veertien dagen naar de camping geweest je weet wel in afferden heb je het goed naar je zin ,zeker wel fijn een huis met zwembad.
    nou jes ik hoop dat we snel het volgende verslag zien heel veel liefs van ons je opa en oma kusjes