Week 7 - Reisverslag uit Bonaire, Bonaire van Jessey Scharff - WaarBenJij.nu Week 7 - Reisverslag uit Bonaire, Bonaire van Jessey Scharff - WaarBenJij.nu

Week 7

Door: Jessey Scharff

Blijf op de hoogte en volg Jessey

13 Oktober 2014 | Bonaire, Bonaire

Hiep hiep hoera! Zondagochtend 5 oktober is er een veulen geboren. Het is een klein mannetje, zowel moeder als kind maken het uitstekend. We hebben nog wat drachtige merries uit het grote park gehaald en in de zorgweide gezet zodat ze hier straks rustig kunnen bevallen. Verder is er deze week niet veel gebeurd. Donderdag zijn we met alle stagiaires en een vrijwilliger wezen uiteten bij Ribs Factory. Dit was erg gezellig en naderhand hebben we ijs gehaald bij Gio's (dat moet:p), nog even wat gedronken bij Little Havana en daarna toch maar naar huis want de volgende dag moest gewoon gewerkt worden. Vrijdag hebben we heerlijke bami van Marina gegeten, met het hele team onder de palapahut. Zaterdag was de laatste dag voor Mieke, haar weken zaten erop en vloog die avond naar huis. We hebben wel nog even pizza gehaald en die bij de haven opgegeten. Hier heb je prachtig uitzicht op de zee, de zeilboten en de stad. We hebben afscheid genomen van Mieke. De laatste dagen hangt er een erg prettige sfeer op het werk, de werkzaamheden gaan beter, de samenwerking ook:) morgen en dinsdag nog een dag werken endan heb ik weer weekend!

• 13 Oktober 2014 - 13:44

Marjon:

Goed te horen dat het zo lekker gaat. En wat zijn de weken kort bij jou, alweer bijna weekend!